2005-06-21

40årskris ba.

Nu vill jag ha ett SKOJIGT fordon!

En monkeybike vore kul!

Går lagom fort så jag vågar köra den, är kultförklarad sen 70talet, fast är den användbar? Man kanske rentav kan åka över från ena sidan av landet till den andra, på småvägar, och definiera kvalitet!

En gammaldags folkabuss, med haschsymboler på!

En sånhär, fyllt med husvagnsinredning och hela europa ligger framför mig! Åka till Christiania och få en buckla, åka till amsterdam och köpa.. klistermärken, eftersom jag inte röker saker.. Sen kan jag ju åka till frankrike och dricka billigt franskt vin och känna mig intelektuell och retro i min coola buss!

Stereo med mp3funktion, som pumpar ZAPPA hela dagarna!

Haka PÅ en monkeybike bak på folkan kanske?

Flames eller flowers? Aggressivtet eller artisteri?

JED! Hjälper du mig att laga min buss? :)

/fai - psykfall i kris

1 kommentar:

Anonym sa...

Monkeybike? Såklart du ska ha en!
Kika över till www.monkeybiker.net och gör oss andra sällskap... :P