2005-10-20

Leksak!

Idag har jag fått en kulig leksak av Bonniers! En liten mp3spelare och tillika usb-minne! 64 Mb! Eller fått och fått, prenumerationspremie för att jag provade på illustrerad vetenskap. Den tidningen och hobbexkatalogen är IDEALISK dasslitteratur! Därmed inget elakt sagt om någon av dem. Bara perfekt den stund man är på hemlighuset, och bläddrar i något lagom engagerande, inte helt urtråkigt, men ändå så oviktigt att man bara kan lägga den ifrån sig när man är klar.

Nåja, åter till mp3-mojen! Just nu spelar den Paul Ankas skiva Rock Swings - coola jazziga covers på modern musik! Den fick NÄSTAN plats hela den! Så går det när man kör 192 kbps!

Och ser den inte litelite ut som en ipod? Vit och enkel i designen lixom?




Ligger det i de manliga generna att gilla små mer eller mindre onödiga leksaker? Saker som blinkar och låter? (den här har en BLÅ lampa som blinkar när man spelar!) Har bara träffat EN kvinna som har haft större högtalare i stereon än jag (och mina är normalstora enligt mig), å andra sidan så är hon oxå den enda kvinnan jag har träffat som satt på Zappa helt apropå! Å så tog det slut! *suckar*Oh well, thats life! Nu ska jag lyssna vidare!

Inga kommentarer: