2007-01-26

Fånero och d-link

Precis som Henrik har jag beställt mig en foneromanick. Fast min fonero är en FÅNero. Den tappar nät även när antennerna är 2cm ifrån varandra, och den tappar det trådbundna oxå.. så man kan surfa i nån minut innan nåt strular.

Iden gillar jag. Man delar med sig av sitt nät, och får ta del av andras. Av var och en efter förmåga, till var och en efter behov, eller hur det var :)

Well well, om fon skickar en ny så kan jag tänka mig att prova igen, men inte annars.

För övrigt kan jag berätta att nätdelen till foneromojen passar precis till en d-link..

2 kommentarer:

Henrik sa...

Min är oxo kass: ofta när man ska ladda något större (en fet bild eller så) så dör den abrupt. Har den sällan inkopplad nu eftersom dess signal stör ut min andra trådlösa router...

Trist.

Henrik Sundström sa...

Jag kommer att få en "ny" Fonero eftersom de har hittat ett "firmware" fel i min. Har du provat att felanmäla?