2007-07-22

Hans Appelqvist skapar RosengårdsRebus!

6 musiker i malmö ska göra musikaliska rundvandringar. Min favorit i det sällskapet är Hans Appelqvist! Han ska göra en musikalisk rosengårdsrebus! I hans ljudvandring ställs man inför 3 frågor vars svar bildar en webadress, och där finns det en belöning! *dreglar som en pavlovhund*

Sydsvenskan säger att ljudvandringarna SNART ska gå att ladda ner på www.full-pull.org, och på www.laika.nu. Jag gillar inte "snart" i websammanhang. Jag har sett för många "HEJdethärärminsida, jag uppdaterar den snart, senast uppdaterad 1997-02-01". Men vafan, jag har ju inte precis ett val. SVD avslöjar att den är klar i augusti. Eller iaf SKA vara det.

Bilden är från Naima, en skiva jag inte hört med honom. Än. :)

Rosengård förresten? Trodde Hans var mer av möllansnubbe!

Sydsvenskan: Malmö får ett eget soundtrack.

Inga kommentarer: