2007-10-24

Dom ser ju likadana ut!




Det är säkert jätteviktiga och bra böcker, men jag ser fan inte skillnad på tjejerna på framsidan! Jo.. Gynning gapar lite mer. Enligt kundrecensionerna på bokus.se så är Graafs bok bäst. "Imponerande att hon skrivit den helt själv." Inte ens med ironi. Wow. Det krävs inte SÅ mycket för att bli författare idag. Det kanske inte är jätteviktiga och bra böcker trots alls... Men som sagt, Graaf har skrivit boken själv, så ska jag läsa någon av böckerna så blir det den. Fast de ser likadana ut alla tre.

...så har jag ju min lilla släng av ansiktsblindhet också. Håhå jaja.

2 kommentarer:

morpheo sa...

du oxo? prosopagnos(t)i(k)er?

jag med (o:
och jag håller med, de ser likadana ut - men jag har fan det problemet med alla blondiner, nästan..

thebe sa...

Jag kan inte heller se skillnad! Otroligt .... :-) Riktiga dussingtjejer med andra ord.