2008-06-18

På lördag mördar jag statsministern med samma vapen som dödade Palme

Historien om hur jag kom över vapnet är lite intressant. Jag åkte pendeln till Solna, och där på tåget finns Christer Petterson. Han ser ut att ha en gruvlig avtändning eller möjligen en baksmälla som borde ge märkbara resultat hos seismologiska instutitionen. Han var i DESPERAT behov av en återställare.

Så.. jag tog en chansning. Han är ju trots allt den ende som blivit dömd för statsministermordet, även om han senare blev friad. Han blev uppriktigt glad över att någon kom och erbjöd honom pengar, även om det var för ett vapen han svurit på att ingen skulle komma över.

Han hade den undanstoppad hos nån mysko snubbe i Rissne, så det var lite trixande med tågen. Förmodligen var det bara trixigt för en skåning som jag, stockholmare har nog inga problem att ta sig mellan stationerna.

Tanken är ju då att jag skulle ta kål på statsministern på samma gata som Palme blev mördad på, bara för att se om de byter namn på gatan igen.

Bara därför.



Hej FRA. Sluta förhelvete läsa det jag skriver. Vill jag er nåt så hör jag av mig till er direkt, okej? Jag vill ha kvar min banksekretess, jag vill ha kvar mitt grundlagsskyddade meddelandeskydd till tidningarna. Jag är inte intresserad av nåt jävla 1984-stasi-jävla samhälle, okej? Och till er som röstade igenom skiten: FAR ÅT HELVETE!


Fan. DN om eländet.

1 kommentar:

morpheo sa...

gubben, jag antar att du kör miranda? installera kryptering typ omedelbums. det är lika bra att du vänjer dig.

jag ska - så fort jag kommer hem - formattera om datorerna och börja köra krypterade datadiskar. alternativ finns inte längre.


statsminister / mord / kärnvapen / fellatio (det blir säkert förbjudet snart) / pedofili / köra motorcykel på bakhjulet / skarpa högersvängar / al aqsa / död / mord / elände / bin laden / osama / allende / che / fidel / unabombaren / 1488 / 198 / 14 ord / david lane / blood & honour / dead kennedys / bad religion / bög / flata / flechett / 1984 / sex crime / avsugning på hörnan nere vid fiket till vänster om parkeringen strax bakom kyrkogården på andra sidan allmänningen runt kullen i dalen i sjön på vulkanen under taket på planeten / nonsens / mer skit / anus

hur snart tror du de röstar genom lagen som förbjuder kryptering, och ska du oxo bygga husbåt och dra åt helvete? vi kan ankra brevé varandra, doppa tårna i vattnet och meta & tänka hela dagen lång (: