2009-12-25

Aftonbladet tystnar

Det gör de VARJE gång jag får tag på dom, eller dom får tag på mig. Det har väl hänt sådär 5 gånger på sistone.

Ibland vill de köpa bilder av mig, vill veta fakta om nåt, som de får för sig om att jag vet nåt om. Vid något tillfälle fick jag tillfälle att prata med en frilans där (med känt namn) som tyckte det var konstigt att de inte betalade för en bild de snodde från mig.

Och där kommer vi till tystnaden. Aftonbladet var intresserade av att få veta vad jag visste om bockbränningen, hackattacken, och om jag hade bilder, helst på förövaren.

Då tyckte jag att de skulle betala för bilden de snodde från mig sist, och då blev det sådär jävla KNÄPPTYST igen. Precis som det blir varje gång.

Bilden jag pratar om är alltså en bild tagen på ett bröllop, när en familjemedlem gifte sig. Aftonbladet tyckte att det var en UTMÄRKT bild att illustrera trakasserier av en udda person på en HELT annan ort i sverige.

När jag skrev nåt om det i något sammanhang så upptäckte jag att det är fler än jag som råkat ut för det där. Stulna bilder. Ni höjer ju priset nu, aftonbladet, kan ni inte betala era gamla skulder nu....

Arslen.

Vuxna förbannade hackare - kan vi inte få en repris? :)

Inga kommentarer: