2005-06-15

"Att jag ska slippa kommentera"

Även om Laleh råkar vara skitbra kan vi ju inte låta dyngmedian vara!

Bara för att man inte fick ut nån information alls, så behöver inte det betyda att det inte blir någon artikel! AFTONBLADET förnekar sig inte! Ibland får jag för mig att en viss typ av journalistik är väldigt enkel.

Klas Åhlund
Teddybears Sthlms gitarrist, vars bild i går prydde en helsida - på mycket kostsam annonsplats - i tidningen Metro.
Varför köper man annonsplats och sätter in en stor bild av sig själv?
– Det vill jag inte kommentera.
En helsidesannons i Metro kostar 133 466 kronor.
– Det vill jag inte kommentera.
Är annonsen ett skämt?
– Det vill jag inte kommentera.
Du har tidigare skapat musik för tidningen Metros räkning. Är detta en form av betalning?
– Det vill jag inte kommentera.
Varför vill du inte kommentera?
– Det vill jag inte kommentera.
Du vill alltså inte kommentera det faktum att du inte vill kommentera?
– Exakt.
Till sist, vad önskar du dig mest av allt just nu?
– Att jag ska slippa kommentera.




Någon duktig Arne Ankaläsare har registrerat domänen aftonhoran.se, som länker direkt till den häcklade tidningen.

Undrar hur länge den domänen får finnas?

Virtanen tycker att Ranelid är en gammal fåntratt. Jahaja. Lite personangrepp kan ju alltid pigga upp dagen.. eller? JED skriver mer om det än jag orkar. Virtanen skriver om små stjärtar också.

1 kommentar:

Anonym sa...

"Någon duktig Arne Ankaläsare har registrerat domänen aftonhoran.se, som länker direkt till den häcklade tidningen.

Undrar hur länge den domänen får finnas?"

"*domainname.name: aftonhoran.se
*domainname.status: REGISTRERAT
*domainname.regdate: 2005-03-14
"

5 månader, and still counting :)