2007-08-20

Naimatecken

Emotional: Jag tänkte berätta en sak som Naima drömde till mig i natt. Hon sa att man alltid ska se de man möter på gatan i ögonen och samtidigt göra Naimatecknet. Jag provade i morse när jag gick till skolan. Det var åt en ensam gubbe som såg helt uppgiven ut. Jag tror det fungerade.
Han såg i och för sig rätt rädd ut först men sen log han lite.
Victoria: Jag har haft samma dröm och gör det också ofta när jag är ute och går. Helt grym känsla.
Sanno: Ursäkta...jag kanske trampar i klaveret nu men vad är Naimatecknet för något? Har följt med ett tag och kan rätt mycket om Naima faktiskt men Naimatecknet har jag aldrig hört talas om. Please, upplys mig!
Emotional: VA? Vet du inte vad Naima tecknet är? Ok det känns löjligt att beskriva i ord men va fan. Så här gör man: Kyss högerhandens pek- och långfinger. För sedan de kyssta fingrarna över ditt vänstra öga. Voila! Det låter enkelt men du måste träna mycket innan det känns rätt. Fokusera på alla de små rörelserna. Berätta för alla du känner.
Sanno: Tackar! Det kändes bra när jag provade nu framför datorn. Men jag måste nog öva mer tror jag innan det känns rätt.


Tycker du att jag svamlar? Näedå. Jag svamlar om Hans Appelqvist. Han spelar på malmöfestivalen imorgon. Gå dit med dig! :)

http://www.naimachat.se/
http://www.myspace.com/hansappelqvistnaima

1 kommentar:

Anonym sa...

Öhh, jamen jag fattar ju ingenting?
Provade att googla som föreslaget, men det gav inget....tämligen surrealistiskt är det allt ;-)